busiga hund.

Min hund är nog den busigaste hunden jag vet. Så fort hon inte får uppmärksamhet så börjar hon "prata". Jätte roligt.



Har fått en dansjobb idag! JIPPI! Ska dansa med några travkuskar och tv4 ska va där och filma. Jätte roligt! Ska träna på tisdag så jag vet nog mer i dagarna.  Det är i vals och foxtrot. Jag är så glad! Äntligen får man dansa lite själv. Får se vem som ska koreografera till oss. Kul kul!



Varit i strägnäs idag och lämnat nycklar till bilen. Så nu ska den bara lagas.



Mamma är här. Ska sova hos oss. Mys.



Imorgon ska jag och älsklingen gå på stan och mamma får vara hundvakt! Måste verkligen ha ett par nya skor! Dansar sönder alla mina. Så ska kolla på det imorgon. Men de e så tråkigt när man har så små fötter. Har ju str 36 och det finns knappt nå skor. Bara barn. Men de blir ju billigt och bra såklart=) Men de snyggaste sneakers finns alltid bara i herrstr. Morr. Men det är sånt man får ta!



Varför finns det aldirg något bra på tv på fredagar! Jag blir så trött!



Så här ska jag då dansa på tisdag!
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Vad roligt:D ååh vad fin du kommer vara<3 lycka till:) pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback