fest.

lyckad kväll igår!
Musik, lite alkohol och trevliga människor!
Kan nästan inte bli bättre!


Vakna dock halv 7 med sånna menssmärtor som jag får att jag höll på att dö. På riktigt (typ iaf). MÅSTE ta tag i det där! Jag e så dålig som inte har gjort det. Det är liksom inte normalt att ha så ont som jag får. Nej ta tag i dig själv nu.
Skönt att ha min vän Johan som kunde ställa upp och ta mina klasser idag. En hjälte verkligen! Hoppas han inte var allt för bakis och att det gick bra idag!=)


Tack för era fina kommentarer jag får då och då.
Jag uppskattar det som tusan!
Det gör min dag lite lättare=)


Har tre st underbara elever som är klara för EM i slovenien i sommar! Therese (syster) Fia och Rebecka!
Grattis till er!
Funderar starkt på att följa med! 1-5 juli. Och min första internationelltävling var just i slovenien.10 år sen va det! I en annan stad dock. Men ändå! Uppleva lite gamla minnen! Och ännu en utomlandsresa är ju aldrig fel! =)
Kanske kan få börja min SDR utbildning till sporttränare där nere om jag har tur. Har bara väntat på den i 2 år! Kanske dags att få den snart eller? HOPPAS!


Försökt lägga upp några av mina koreografier på youtube här om dagen men de funka inte så jag orka inte göra det igen. kanske ska ta tag i det ikväll. men bara kanske. Det va lite komiskt att jag hitta ganska många av mina koreografier där som andra lagt upp. Kul kul.


Älskar min lilla underbara hund. Hon e för go=)


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamsen

Lilla gumman!

Hoppas att det går över snart.

Älskar dig och vill inget annat än att du ska må bra.

Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback