helgen som gått.

Fredag.
Filips födelsedag. Familjen Funck var på besök. Hjälpte oss att åka runt eftersom vi inte har någon bil längre. Åkte ut till jysk för att kolla på sofforna som vi hittat. Och dom va bra. Så vi köpte dom! =) Sen blev Filip och Per så trötta på min gamla tv, så de åkte och köpte en ny tv=) Men jag var ju tvungen att åka och jobba så de fick fixa allt utan mig hehe. Så glad jag blev när jag kom hem igen vid 8 när våra nya soffor stod uppställda och klara och våran nya fina tv stod där inkopplad och klar! Nu ser det ut som ett hem! Jätte glad! Familjen hade med sig smörgåstårta till filip. mums! Tog nästan slut samma dag =)
Fick ett tips om vem som snott vår bil med. Snorunge va de tillochmed! Polisanmält iaf. Så nu får vi se vad de gör åt saken! IDIOT!



Lördag.

Upp tidigt för att ta oss till sthlm med familjen funck och sen vidare med tåg till uppsala där vi blev upphämtade av mor och far. Sen blev det ikea i uppsala där vi kollade mest runt faktiskt=O men lite fick man emd sig hem såklart!
Sen till läckerolarenan för att träffa vänner till familjen som bjöd oss på biljetterna! Han har en loge där men den var redan uppbokad så vi fick sitta på vanliga platser. Men de gick bra de med! Några öl hällde vi i och med såkalrt:) GOTT!
De förlora. Suck. Men kul att se ändå.
Hade ett missat samtal från maria så jag ringde upp! Det hade tydligen gått sjukt bra på tävlingen för mina dansare! 4 st tripplar! =) Och dansare på pallen i varje klass och gren! Så glad!



Söndag.
Haft feber nästan hela dagen. BLÄ. Frysit som tusan och ont överallt. Gör ont att ta på mig. Inte roligt. Mamma och Pappa har hjälp till att sätta upp spegar och hyllor och grejer. Snällt! Inte kul att undervisa när man är helt snurrig i bollen. Men nu är jag hemma med min älskling och min lilla vovvsing. Jag trivs bäst här.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback