hemma igen.

ja nu var man hemma igen efter en dags jobb. eller kvälls jobb kanske jag ska säga =) Det gick bra. Men jag har en koreorafi jag inte riktigt blir nöjd med hur jag än vrider och vänder och ändrar och ändrar. Hm... Men de blir nog bra tillslut! Glad att alla har sånt tålamod med mig som ändrar så och har minne som en guldfisk hehe.
Jag är verkligen sämst på att komma ihåg danserna jag gjort.


Min lediga tid på torsdag har blivit inbokad på en massa privat lektioner! Jätte roligt! Men nu MÅSTE inspirationen flöda för alla måste ju få något grymt. Det är ju det de betalar för! Men de kommer nog. Ska sätta ihop en ny hiphopgrupp koreografi som är lite klurig att komma på. Har massa idéer! Men måste få ihop alla ideér till ngt bra. De e det som är det kluriga =)


Sa ngt vuxet idag..
"Vi behöver ju pengarna"
Både jag och Filip kollade lite på varandra och log.


Måste ta oss till Strängnäs för att lämna bilnycklar till verkstan... Svin jobbigt! Får bli på fredag...


Ett annat måste är min dyngsrytm! Den är inte okej! Måste tas tag i!



Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: alex

det var jättebra koreografi, men nån får fan se till att ta bort den där skarven på golvet. jag DÖÖÖR!!

Postat av: Nathalie

kul att när du skulle skriva något vuxet du sagt så börjar du med att skriva "...ngt.." . du är söt du :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback