ingenting.

Nej idag finns det ingenting att skriva...
Men ändå känner man ett litet måste att man ska ta sig i kragen och skriva ngt. Iaf nu när man har blivit så duktig att skriva varje dag.



Känner mig helt matt i kroppen. Min kropp vill helt enkelt inte. Känns som mina leder är som en 80 åring gammal tants. Helt seriöst så va det en jätte bra liknelse. Så fort jag böjer på mina knän så hör man hur segt det är. Och när man stretchar så tar det mest emot än skönt. Ja, för jag tycker faktiskt att det är skönt att stretcha. Sådär ont skönt. När man verkligen känner hur musklerna blir längre för man pressar lite till, andas och slappnar av. Och sen känslan när man suttit i splitt lite för länge och man ska komma tillbaka att musklerna är så uttänjda att man har svårt att gå. Fast det bästa är när man är två och hjälper varandra att stretcha. Då bli man verkligen ner pressad till ett länge man sällan kommer till själv med sin egna förmåga. Det tycker jag är skönt. Men nu säger musklerna bara ifrån. Vill ingenting just nu. Strejkar helt enkelt. Fick erbjudande att få massage av en idrotts massör på torsdag av maria min chef och vän. Men det är innan 13 på torsdag och torsdag är min enda lediga dag den här veckan och eftersom jag är såhär sent ute lär jag bara få en tid tidigt. Så jag ska nog höra av mig till Cia, min naprapat. Mördaren kan man kalla henne med. Jag har varit hos ganska många olika naprapater, sjukgymnaster, idrottsmassörer i mitt liv. Men bara hos killar. Och jag tycker de har varit tuffa mot en. Men den här bruden är en killer! Shit vad ont det gör. Men så skönt på ngt sätt. Ja, jag vet de låter lite konstigt men jag gillar det =) Hatar massage som inte gör ont. helt meningslöst tycker jag. Det ska hjälpa annars är det ingen idé. Usch för mys massage. Inte min grej. Nej ska försöka pressa mig lite imorgon så musklerna slappnar av. Målet imorgon.



Blev lite skrivet ändå=)



helt okej ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Heléne

schysst bild.

Är det så här du tänkt dig att bli?

Eller du kanske redan är där;)

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback