inget vettigt.

idag har man då inte gjort mycket vettigt.
Dagen har sett ut såhär.
*Vakna
*Ut med hunden
*Äta frukost
*Se på tv
*Handla mat
*Ut med hunden
*Laga lax och potatis. Mycket gott!
*Åt en semla och drack ett glas cola. Mycket gott!


Nu ser vi sveriges värsta bilförare. Jätte roligt! Dom e så sjukt dåliga! Haha

Chippa och cola blir det lite senare med en film. Vilken vet vi inte än.

Jag har fortfarande ont i halsen. Det vill inte bli bättre. Men jag köpte c-vitamin idag så jag ska bli frisk lite fortare hade jag tänkt. Men de som är lite obehagligt är att halsontet går ner i bröstet. Så det är tungt att andas. Svin jobbigt.

Nu har vi lämnat Vofflan hemma själv en litet stund nästan varje dag och det går jätte bra! Så vi kan göra saker utan att hon får panik och sitter och skäller! Hon är jätte duktig!

Nu ska jag mysa lite med min sambo!




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback