inspiration.

Nej ingen inspiration har jag just nu. Huvudet är blankt. Ångrar mig så mycket att jag inte gjort klart alla danser än. Nu är det 5 veckor kvar till föreställningen. Det är verkligne inte mycket. De flesta danser är nästan klara, eller jag har iaf gjort de klara men inte lärt ut allt än. Men de e vissta koreografier jag vill ska bli så himla bra och just därför blir jag aldirg nöjd med det jag gör. Imorgon har jag lyrisk jazz medel 15+ och den vill jag verkligen att den ska bli bra. Och jag tror nästan att den blir det. Men jag blir ju som jag skrev nyss ALDIRG NÖJD.  Svin jobbigt.


Det går framåt med min sporttränarexamen. =)
Nu är det bara vänta och se!


Försäkringsbolagssnubben har tagit sememster så jag har mailat honom så ffår vi se när han hör av sig. Morr.


Fick mina kläder från nelly.se idag! Åh va fint allt var! Och allt satt som en smäck! 2 klänningar från Rare, 1 par skor från nellys egna märke, 1 linne från cheap monday, 1 tshirt från dr demin och 1 bikini. NÖJD!
Nu väntar jag bara på kläder från både laredoute och hm =)
Borde komma nu i veckan!












Lägger upp bilder på de kläder jag får hem nästa gång.


Saknar mina vänner......


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback