magkatarr.

Min magkatarr börjar komma tillbaka. Jag blir så trött! Men jag får nästan skylla mig själv så mycket jag stressar med allt och äter på så knäppa tider som jag gör. 
Men det är bara den här veckan som stressen är som värst!

Efter den här veckan bär det först av hem till ÖN! =) Men hinner bara vara där knappt ett dygn innan vi flyger vidare till Fuertaventura! Längtar så mycket!
Familjen Funck och jag och Filip! Men längtar mest efter Robin! Saknar hans kramar och hur glad man blir när man är med honom! =)
Och självklart sol och bad!

 
Haha Nu sitter jag här och ler för mig själv för att jag tänker på hur go Robin är:D


Haft en dag då jag tycker mest synd om mig själv. Hur ont jag har överallt och att jag inte hinner med något. Så har min dag varit i stort sett.


Men ett underbart slut fick jag på dagen iaf! Fick en underbar, välbehövd massage av min älskling! (nathalie min kille kan också hehe)


Veckan kommer bestå av massa dans och träning med våra travkuskar. Hade min första lektion i morse med Mats 55 år. Trevlig prick som hade liiite svårt med stegen men det ska nog sätta sig till slut hehe
Tycker synd om Nat som har en kille som haha inte kan ngt! Stackare! Men det klarar du! ;)






Åh blir man inte sugen?=)
Dit ska jag! Hihi


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: alex

när jag ser den där bilden så vill jag bara döda dig och hoppa ner i din resväska! fast å andra sidan, om du är död så kommer ju inte din resväska nånstans. ;P hahaha! får nog ta o tänka om där. xD

Postat av: Sofie

haha du e smart du. Säg till när du kommit på nå bättre än att döda mig;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback