massage.

idag har jag då fått massage av en idrotts massör som heter jenny. Efternamn vet jag ej.
Fy faaan säger jag bara!
De gjorde så sjukt ont! O jag e inte den som klagar när det gäller sånt. För tyvärr är man rätt så van med sånt. Men helt sjukt ont. Jag har haft problem med mina höftböjare sen en tid tillbaka som har gjort att jag fått ont i ryggen mm. och dom va katastrof. Eller hela mina ben va övertränade sa hon. Det gjorde ont när hon bara la handen på dom. Och framsidan av smalbenen var lite hårda dom med. Det kändes som hon tryckte sönder muskeln. det knastra nästan.
Efteråt mådde jag faktiskt illa av hennes hårda behandling. Men det gick som tur över efter ett tag.
O nu känner jag mig bara mörbultad.


eskilstuna dansstudios första planerade möte hölls idag. Grattis till oss! vi hade till och med punkter som vi tog upp! =) Men lite skitsnack hann vi med såklart hehe


Annars har jag varit ledig idag. Fick låna martin och marias bil för att handla lite mat. Skönt. Nu klarar vi oss ett tag.


Såg hockeyn Brynäs-färjestad. Blev 0-2 tyvärr etfer brynäs tagit ut målvakten sista 30. En hyfsat bra match. Mycket adrenalin och heta känslor. Så lite gruff va det allt. Som det ska vara i slutspel! Kommer bli svårt för brynäs det här. Men håller tummarna och tänker positivt! Nästa match är på lördag!





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback