my day.

nu sitter jag här igen efter en låång stund med styrke och stretch övningar. Skönt att avsluta dagen så innan man går och lägger sig. borde jag göra oftare!
Har märkt att jag är helt sne i bäckenet när jag sitter i splitt pga mina höftböjare. Men de ska Jenny ta och fixa till på torsdag. NI ska se blåmärket jag har från förra gången jag var där! Helt sjukt vad hon massera mig gul och blå. Men det behövs ju tyvärr när man är så pass spänd i musklerna att det inte går att stretcha ut längre och man får ont.
Imorgon ska jag, daniel och syster Nathalie vara på dansstudion kl 9 för träna med nån snubbe från lets dance som ska lära oss koreografin till travkuskarna vi ska dansa med. Men ingen av kuskarna kan komma imorgon så jag tror inte tv4 kommer dit då. Så vi får se hur det blir med det! Men de ska bli spännande. Var så länge sen jag dansa modernt. Vals och grejer. Tog fram mina gamla latinskor. Satt som en smäck så indansade som de är hehe. De är ju inga modernskor men de får duga ändå=) Sen har man ju fått order att ha snygga träningskläder på sig. HA! Både jag och nathalie har lite panik över det. Har sjukt mycket danskläder (inte för mycke dock :)) men inget att ha på sig för imorgon. Det blir att gå upp med tuppen imorgon för att göra sig klar. Kul ska det bli!
 

Nu ska jag mysa med älsklingen innan det blir sängen för mig!


GOD NATT

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Daniel (M)

Tja sofie! Va e de for projekt som ska handa me travkuskar? Langesen forresten!

Postat av: Sofie

Heeej Daniel!

Grymt länge sen! Det är travet här i eskilstuna som har ett jippo varje år och i år ska de dansa. Så vi ska ha två kuskar var som vi ska dansa med. Den ena ska dansa vals och den andra ska dansa slow fox. Och det kommer visas på tv4. De ska komma och filma nu i veckan. Tanken är att det ska vara lets dance känsla på det hela. Lätta steg som ser svåra ut hehe Träna med en kille från lets dance idag. Grymt kul att dansa vals! Börjar man tänka på vår gamla tid tillsammans :) Slow fox var däremot rätt svårt! Men jätte roligt!

Är du fortfarande i asien?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback