pengar.

pengar pengar pengar.


suck suck suck.


Jobbar sjukt mycket den här veckan! Kolla min almenacka och den är proppfull och elever vill ha privatlektioner som jag inte kan trycka in för jag inte har tid! Och så brukar det aldirg vara! Det är jätte roligt och jag klagar inte! Eller jag klagar väl på att jag är trött och stressad men jag skulle aldirg byta bort det eller tacka nej. Jag har ju mig själv och skylla. Jag tar ju på mig saker och tackar ja till erbjudanden. För jag tycker det är roligt! Men ibland är det skönt att skriva av sig lite hur jobbigt allt är... Precis som jag gjort dom senaste dagarna! :)


Våran bil är lagad! Vi ska åka och hämta den imorgon! Jippi! ÄNTLIGEN!


Imorgon har jag "bara" en privat lektion sen är resten av kvällen som vanligt med vanliga lektioner.
Torsdag har jag först ett skoljobb klockan 13.00. 16.00 privat. 17.30 privat. 19.30 kuskträning. 20.30 kuskträning.
Fredag ska vi bli sminkade och få håret fixat hela förmiddagen. Uppvisningen är 15.30. Jobbar som vanligt från 16-19. Sen är det extra tävlingsträning till tävlingen på lördag från 19-20.
Lördag bär det av till Gävle för sista rikshiphop tävlingen för den här terminen.
Söndag jobba.
Måndag åker vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Köpte två semlor idag från kondetoriet några gator bort till mig och älsklingen som jag blev lite sugen på. Kanske ska trycka i mig en nu? Värt att tänka på!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Kul att bilen är lagad och att det inte blev så dyrt:)

Men glöm inte att ge Lasse något för att han varit så snäll och hjälpt er.

En blomma skulle nog inte va fel. Han har ju tankat bilen lite så den kunde köras till verkstaden.

Glöm inte att köpa ett rattlås bara så den inte blir snodd igen.

Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback