soppa.

ikväll blev det sparrissoppa. Gott men kanske inte så mättsamt. Men vi orka verkligen inte laga något idag. Så är det.


Ja så var det vinter igen då. Fy fan. Fritt med snö när man vakna och skulle ut med hunden. Hon älskade de. Börja rulla sig i snön och grejer. hehe itne likt henne. Träffa lite hund kompisar hon fick leka med och sen hem. Det är faktiskt väldigt avkopplande och mysigt att ha hund så man kommer ut och går varje dag. Sol som regn. Man måste liksom. Finns inget " nej jag orkar inte idag", det måste göras.


Iväg till dansstudion och jobba. Gick väldigt bra idag faktiskt. Kroppen kändes pigg. Skönt. Forfarande lite öm i höftböjarna för jag e så överansträng där men det känns mycket bättre. Ska till massören på torsdag igen så det här kommer nog bli bra.


Börjar får lite ont i halsen dock =( Vill inte så jag ignorerar. Fungerar bra än så länge.


Fått svar från naprapathögskolan idag också om mitt intyg från preparandkursen. Och det skulle inte vara några problem så det skulle de skicka. Skönt när saker blir gjorda och löser sig.


Mer roligt har jag tyvärr inte att skriva just nu. Kanske skriver ngt mer lite senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback