stress.

Nu börjar stressen komma krypandes. Mer stress än vanligt om man säger så. Varje vecka är det stressigt med att göra dans och planera mm. Men nu är det inte många veckor kvar och allt måste bli klart snart. Har några koreografier som är klara men en del som inte alls är klara som jag känner mig jätte stressade över. Och imorgon ska musiken vara inlämnad. Som tur är har jag en underbar pappa som har hjälpt mig att klippa och mixa musiken! Men ändå känner man den här stressen. Och så de här med travkuskarna. STRESS med stora bokstäver är ett måste.
Imorgon ska vi ha möte iaf. 12-16 blir det nog att ha möte för mig. Sen ska jag och Filip till sthlm för att fixa med nycklar och grejer. Så en privatlektion måste flyttas till fredag och massagen måste bokas av eller om.



Idag har det varit underbart väder! Kallt men sol och blå himmel och knappt någon vind. Jätte mysigt. Och lite annorlunda jämfört med snöstormen som är på gotland! Trodde inte det var sant när man såg bilderna. För här är det iofs kallt men sol och blå himmel nästan varje dag!



Nu ska vi fortsätta se californication. Mycket bra!



Du och jag forever and ever!
Du har lovat de...


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Vad ska ni göra i sthlm?

Stressa inte ihjäl dig nu bara.

Puss

Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej :)

allt bra ?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback