sugen.

efter en liten konversation med min Filips kusin Jeili så är jag ännu mer sugen på att tatuera mig igen! Hon är riktigt sugen på att tatuera sig vad jag har förstått. Och när man pratar om de så kan man ju inte låta bli att ryckas med om bli ännu mer sugen! Men jag ska vänta... Jag vet vad jag vill ha... En modefluga kanske... Men vad gör de, som jag fick höra =) Vi gör de ändå!


Haft balett idag! Mysigt! Länge sen jag hade balettkläder på mig och stod vi stången. Men de va rikigt kul. och riktigt bra träning. Glämt bort hur jobbigt det är=)


Städat och skrubbat gamla längeheten idag med! usch! Men skönt att de är klart nu!


Ikväll är det melodifestivalen... Så de måste man väll se på antar jag...
Hoppas verkligen att de är en hyfsat bra låt som vinner för jag ska nämligen koreografera till vinnarlåten till våran vårföreställing i slutet av april.
Men de tvivlar jag starkt på!


Peace!


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Ja du gumman!

Nu fick du nått att bita i;)

Hur i hela friden ska man kunna dansa till denna låt??

Jaja Lycka till säger jag bara.

Puss

Postat av: jeili

Hehe.. säger som din mor, lycka till med låten.. haha.. fast det vore värre med SNÄLLA SNÄLLA!!!



Vart kan jag hitta en bild på din då? jag har nog faktiskt sett den tror jag.. om den hade något med dans att göra?! Why walk when you can dance.. är det inte så???



Ja precis.. där vid handen är snyggt, men jag vet inte riktigt vad jag skall göra där sånt fall.. kanske som du i nacken, vädurentecknet! Rätt enkelt och soft liksom. Men jag vet inte riktigt, på handleden syns det ju jävligt mycket liksom.. på ett sätt vill jag ha en som man ser klokt, men samtidigt vill man börja i smyg.. hehe..



jag kan tänka mig att det blir så.. och jag känner mig redan beroende, för jag är så nära nu.. hehe.. :P Men den där snubben som skulle tatuera har ej hört av sig så han kanske ångrat sig.



vart är ditt nästa önskemål?? kanske man får lite inspiration..

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback