svårt.

ja nu är det svårt att ignorera mitt halsont. Vakna flera gånger i natt av ett ömmande öra också. O nu hör jag knappt på det. Ska jobba om 1,5 timme och jag känner verkligen inte för det. Vill bara ligga hemma och tycka synd om mig själv och bli omhändertagen av Filip. Men jag får bita ihop idag för jag e ledig imorgon. Måste nog ställa in min massage imorgon. Inte så bra att bli masserad när man är sjuk.


Fick kataloger från NPH idag om massageterapeft utbildningen. Så sjukt sugen nu. Antingen är den på ett år på deltid eller heltid 20 veckor. Och efter dom 20 veckorna kan man vidareutbilda sig till idrottsmassör på 20 veckor till. Så sjukt sugen nu! Ska kolla upp det lite till. Ett bra alternativ till naprapart. Eftersom jag kanske inte riktigt är redo för dom 5 åren än. Men utbildar jag mig först till massör så får jag lite inblick i det arbetslivet och kan sen bestämma mig om jag vill fortsätta med det och utbilda mig till naprapat. Värt att tänka på!


Nu måste jag koreografera lite och sen hoppas in i duschen. Eller ska man ta sig ett bad? hmm....





Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Hoppas att du inte blir värre med halsonten.

Kul att du hittar olika lösningar på vad du vill göra.

Håller på dig:)

Puss

Mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback