torsdagen.

Igår var jag ledig hela dagen.. skulle ha varit iaf.... Hade först möte på dansstudion om dansavslutning terminen som gått och nästa termin bland annat.. Och det gick bra. 3 effektiva timmar. Sen hade jag Nat och (Maria)Karlsson möte om Nats framtid.. Hon vill att hon ska börja undervisa nästa termin i de klassiska bitarna. Som jazzteknik och jazz och lite så.. Så de  e kul! Får vi se vad hon bestämmer sig för


Sen åkte jag och älsklingen till sthlm. Åt på resturang o myste lite!


Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen dra mig bort till dansstudion. Senare ikväll ska jag träffa min travkusk Mats hehe får se hur det kommer gå! Nat ska vara med och hjälpa till lite så det känns bra!


Therese kommer ikväll med! :) KUL!


Älskar dig filip

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback