trött.

Nu är jag helt slut! Kroppen, halsen, halsen, huvudet allt! Men dagen på jobbet gick bra tillslut. Mina elever är underbara!


Varför ska det vara så att den person/ställe man har ställt upp på i hela sitt liv ska såra en så otroligt? Jag har tagit emot skit för så många saker. Och verkligen bara tagit emot för man visste ingen annat. Men nu vet man att det är fel och nu tar man åt sig. Smutskastning och skitsnack. Okej om någon inte tycker om mig. Säg det till mig då! Snacka inte bakom min rygg. Och att snacka med gamla lärare om mig och hitta på saker är bara onödigt och lågt. De vet precis hur jag har blivit behandlad och hur det har varit. Jag blir så ledsen. Hur länge och hur många ggr ska man få höra att saker har sagts bakom ens rygg som inte stämmer? Som bara sägs för att såra och förstöra. När ska jag våga säga ifrån? När ska det ta slut?
Jag vet inte hur många ggr jag har brytit ihop pga DIG. Låt mig vara och låt mig få leva mitt liv.! Snälla?



LEDIG IMORGON
! Verkligen hel ledig! Såå behövligt!



Sporttränare i hiphop? Yes snart är det min tur!



Älskar mitt liv. Men blir så trött när det kommer fram saker som förstör så mycket.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Bry dig inte om denna person.

Han/hon jag vet vem det är är inte värd att offra tid o känslor för.

Denna person är liten som människa och vet inte hur man ska vara helt enkelt.

Träffade denna person på båten och då visste han inte vart han skulle titta.

Ja det är en HAN!

Helt ute och cyklar men någon gång så kommer han få sota för allt han gjort, eller hur?;)

Så försöka att gå vidare och TÄNK jag är bra mycket bättre än vad han någonsin kommer att bli.

Älskar dig!

Puss

Mamsen

Postat av: Anonym

tack mamma....

älskar dig med!

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback