vaken.

Måste gå och sova men håller mig uppe och vaken av någon underlig anledning. Har fortfarande lite ont i magen och huvudet värker.
Älsklingen sover sen en liten stund tillbaka.
Han är verkligen den bästa som finns.
Vi prata lite om naprapatutbildningen nu ikväll. Och han sa att han stod till 100 % bakom mig om jag besluta mig för att söka och gå där. Men då blir det förmodligen en flytt till sthlm, sa jag. Ja då blir det väl så, sa han då. Älskar han så för det. Tänk att han flytta hit bara för jag är här. Underbar. Men det är ett stort beslut. Det går att pendla också härifrån. För dansstudion vill jag inte lämna. Söka kan man alltid göra. Så det ska jag nog göra!
Jag har ju kommit på att man tjänar så bra som naprapat att studeskulderna kommer bli avbetalda relativt snabbt. Så det är positivt! Och att tjäna bra är ju aldirg fel=)
Nej nu ska jag nog ta och borsta tänderna och krypa ner till min sambo!
God natt på er!


Du och jag föralltid

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Gulliga ni är mot varandra:)

Hoppas att du gör vad ditt hjärta känner.

Dansen kommer du aldrig att släppa och sen ha en bra utbildning är ju aldrig fel.

De 2 kan man kombinera om du skulle vilja starta en dansskola i framtiden.

Älskar dig

Puss

Mamsen

Postat av: Tess

Vad ni är söta! Klart du ska utbilda dig till napratpat! och som din mams säger, perfekt kombo med dansskola. Hejar på dig!

Saknar dig som bara den nu. vi har två megatentor nu mars, sjukt segt. suttit inne varje dag i en vecka nu och pluggat, bara två veckor kvar nu. usch. men, sen. då ska jag hem! från 3-15 april. kommer du hem över påsk?! snälla sig att du gör det.

Love you. Puss!

Postat av: tess igen

Läste inlägg längre ner och vill bara tillägga att du är fantastisk min vän! Du har en otrolig begåvning och det kan ingen ta ifrån dig. Följ din intitution och lev. Jag är ett av dina största fan och jag vet att du kommer att lyckas med vad än du tar dig för!

Postat av: Anonym

kroppkakor väntar på er här hemma.kramar mormor Lisa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback