you make my day.

Blev inget skrivet igår... jag orkade verkligen inte....


Jag och Filip var på tippen och slängde all skit ifrån flytten. Det har ju stått i vårat vardagsrum nu ett tag men eftersom bilen blev snodd så har vi inte ahft möjlighet att bli av med allt. Men nu när mamma var uppe så låna vi bilen. Skönt att bli av med skiten, rent ut sagt!
Sen åkte vi ut till tuna park för att kolla runt lite i affärerna. Jag hitta massor såklart! Alltid så när jag inte ska ha ngt eller inte har några pengar! Men ett par leggings från gina, svarta glansiga. As sjyssta faktiskt. De va på rea så jag fick dom av min älskling. Sen en ny foundation från clinic för min hud som är så sjukt känslig. Måste köpa ny dagkräm med men den e lite för dyr just nu. Kostar 550 kr så de får jag vänta med tills på fredag att köpa! Stackars mitt ansikte.....
Kolla skor. Och såklart hitta jag ett par som jag ville ha. Ett par adidas. Sjukt snygga. Ska nog införskaffa mig dom när jag ser att budjeten håller. Kom på alldeles nu att vi ska ju utomlands.... kasnke ska spara lite pengar till det?...... Smart Sofie!
På kvällen var det Let´s Move kväll på dansskolan. Disco för de små med danstävlingar och uppvisning. Mycket uppskattat verkade det som! Sen myskväll med de lite äldre. Kollade gamla dansavslutnings filmer. Jätte roligt att se! Sen var det hem till älsklingen som väntade på mig med ost och kex och vin! MYS
Somna i soffan gjorde jag.. Jätte sköönt! Älskar att somna på soffan.. Men min sambo ville att jag skulle sova med honom i sängen så jag fick pallra mig dit. Men de gjorde jag så gärna =)
Idag har det varit danslektioner hela kvällen. Eller från 3 iaf. Alla lektioner gick grymt bra idag! Kul att se när saker börjar sätta sig och funka. Enda som inte gick som planerat var att en tjej svimma på en av lektionerna. Så då hann jag inte lära ut allt som behövdes läras ut idag. Men vi får ta de nästa vecka. Tjejens mamma kom så allt verkade lugnt när jag gick in på lektion igen!
Var så sugen på fiskbullar när jag kom hem så vi bestämde oss för att laga iordning det! Men när vi kolla när potatismosen gick ut så såg vi att den gick ut den 3 mars..... 2005! Nån har sålt på oss gammal potatismos! För så länge kan jag omöjligt ha haft den där potatismosen! Så de blev fiskbullesoffa haha... Slajmigt men mättande!

Ser fram emot tisdag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback