fest och sjuk.

Blev dundersjuk i onsdags. Feber och ont i halsen. Blä säger jag bara. Så inge jobb igår eller typ inte iaf :) har lite svårt att hålla mig borta och sen att slappna av o ligga i sängen är ju inge kul. Igår kom filips pappas kompis Ray från England. Trevlig prick! Så jag och älsklingen blev utkastade från lägenheten så ray kunde bo där så just nu bor vi i husbilen. Men fyyyy vilken natt de har varit. Det har varit sviin kallt! Ingen värme på så att bli frisk får jag vänta med för de är jag verkligen inte idag! 10 grader va de här inne fick jag nyss reda på haha


Ikväll, eller klockan 4 ska vi allihopa till filips farbrors 50 års fest. Så vi kommer vara där hela natten=)
Just därför är de inge kul att känna sig dålig och knappt kunna prata och svälja för de gör så ont. Blä blä.
Men vad gör man då?=)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback