jobbdag.

Nu är jag hemma en liten liten stund för att pusta ut innan jag ska iväg igen.
Nej nu lät det nästan som om jag tyckte de va jobbigt!
Så är det inte! Det är kul! Men jag skulle ljuga om jag inte sa att de tog på krafterna ;)
Som alla andra nätter så var den här natten likadan. Svårt att sova, svårt att slappna av, drömmer massa konstigt. Skit jobbigt är det! Längtar tills söndag då jag får somna i filips armar. Då går det fort! Där kan jag slappna av och känna mig trygg! =)

Nu har jag iaf först varit ute på Shape och hjälpt till. Hann med en snabb lunch med Fredrik och elektikerna innan jag var tvungen att dra iväg till årby för att ha dans på en gympalektion. Och grattis till mig ALLA var med och dansa utan klagomål. och det var 7 och 8or och av min erfarenhet så brukar de aldirg vara så! Så grattis till mig=)
Snart iväg igen för att ha årbys dansprofil på dansstudion. Och sen efter det dirket ut till Shape för att vara där ett par timmar innan klassen som börjar 20.00.

och imorgon lär de bli lika mycket att göra på shape. Men inga danslektioner som det ser ut nu iaf!

Tvätta. Ja de skulle jag gjort i måndags men så blev de inte för jag glömde. Och nu vet jag inte när jag ska ha tid med det!
Men de löser sig ;)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback