känna efter`?

Det är väll onödigt


Vilken dag. Börja med ett segt uppvaknande och en låång dusch innan jag drog iväg för att hämta Johan. Sen bar det av mot Tuna Park för att öppna upp den nya butiken Shape. Massa kartonger och tunga lyft för att få bort det mesta. Det var från början jag Maria Lisa och Johan och sen 4 st inredare. Sen kom även Martin och sen Fredirk efter lite möten. Sen var det uppplockning av alla varor och prissättning. Sen en snabb lunch och för att fortsätta. Jag och Lisa drog till coop för att låna lite kundvagnar hehe. 7 var hade vi och det var inte lätt kan jag säga med uppförsbackar och nerförsbacka. Men fram kom vi tillslut! Jag tror vi hann packa upp nästan allt som fanns där innan vi från dansstudion stack för att börja på vårat andra jobb som danslärare hehe Men de gick snabbt när vi var så många. Men måste ge om danslärare att de var mer fart på oss ;) Väl på dansskolan hade jag salsa solon! Och de var sjukt kul och det verkade vara väldigt uppskattat! Massa positiva kommentarer efteråt. Då blir jag glad :D Sen hade jag total missat att streetjazzen var på onsdagar och inte tisdagar så jag satt där o vänta men icke sa nicke. Ingen dans! Jag som var så pepp! Men imorgon då kör vi!


Bajs comhem har ju varit nerlagt. Irriterad man kan bli ibland.


Ja så när man kom hem vid 8 så somna jag ju såklart direkt! Första gången på hela dagen jag slappna av! Men älsklingen ringde och väckte mig men de gjorde ingenting för jag ska kunna sova nu istället.


En ny rolig intressan dag imorgon. Jag e pepp!


Sov så gott hörrni!


Jo jag hitta minneskortet igår. Grattis till mig och filip:P

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamsen

Men va kul att du hittade det.

Va var det någonstans?

Ha en bra vecka.

Puss

Postat av: Nathalie

det var väl en jävla tur ;) hahhahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback