uppdatering.

Tänkte köra en liten uppdatering som syrran gjort eftersom jag varit lite kass nu på senaste att skriva.
Och det gjorde jag oxå. Men så hoppa de trådlösa internet ur så försvann ALLT!
Så nu orkar jag inte skriva om allt!

Lite snabbt vad som hänt bara
  • 50 års festen var kanon! "Gamlingarna" vet verkligen hur man festar!
  • Förfest med Tess och massa folk i lördags, slutade på wallers innan jag drog hem
  • Jätte ont i halsen så det har slutat med att jag är så hes att jag inte får fram en ton
  • Jobbat fast jag varit sjuk
  • Hesheten gör att ingen känner ingen min röst per telefon
  • Umgåtts med min hund
  • Umgåtts med Jullan
  • Fått feber igen
  • Allt börjar bli klart med EM resan till Slovenien där jag ska åka med som tränare och coach
  • Flyttat tillbaka till lägenheten
  • Tränat Therese inför hiphopEM
  • Hesheten har framstridit grym hosta
  • Jag saknar Eskilstuna
  • Fått lön
  • Mobilen börjar gå sönder

Ja de va lite vad som hänt iaf=)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback