uuuu.

är super förkyld så jag orkar itne sitta vid datan.

har haft en jätte mysig helg med Filip.
Vi åkte upp till uppsala över valborg. Spåra ur lite där hehe men de va trevligt ändå=)
Har myst hela helgen.
Och nyst!
Hela tiden verkligen!
Igår grilla vi med isa o amanda på djurgårn. MYS
Idag lite mulet så vi tog en lite biltur
Sen åkte min älskling hem med båten.
Vårt 8gb minneskort är helt försvunnet!
Och det finns filmer där som jag inte vill att de ska försvinna! Det är minnen. Fan!
Ska vända hela lägenheten uppochner än en gång imorogn för att hitta det!
Skrev till en sierska till och med idag haha
Måste ta till alla knep;)


En vecka kvar sen bär det av mot min underbara ö Gotland!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback