veckan som gått.

Ja nu har de varit dött på blogg fronten för mig.
Men nu är jag iaf på gotland. Åkte efter den otroligt roliga fotosession dirket till båten. Såg ut som jag vet inte vad men smink och hår som ett lejon så folk lär ju ha undrat! Men va gör det då?

Ledig på måndagen så jag skjussa filip till jobbet och sen drog jag ut till min hund i fårösund. Eftersom det var så tidigt jag kom ut, ca kvart i 8, så va vi båda så trötta att vi gick och la oss och sov en lite stund. Sen skjussa jag lillasyster till skolan till lunch och jag o vofflan åkte ut till bungenäs för att ta en lite promenad där. Men de har ju cyklar där nu så jag cykla och vofflan sprang. I 1 ½ timme var vi ute! Hur mysigt som helst! När vi kom hem så dog vi båda på soffan=)
Sen in till staden för att mysa med älsklingen.

Resten av veckan har jag faktiskt bara jobbat. Jätte roligt att vara tillbaka!
Personlig assistens är verkligen ngt att rekommendera. Så stimulerande!

Har hunnit mer att träffa Klara oxå! Och imorgon ska vi på utflykt med vovvarna! =)

I lördags va vi på 70 års fest ute i Fide. Filips morfar helge fyllde år. Så himla kul med sånna fester där det är släkt och vänner samlade!

Igår var Mor och Fars bröllopsdag. 23 år som gifta. Grattis till er! Good work!

Nu ligger jag här i sängen efter en jogging tur med vofflan i skogen. Det regna med det kan inte stoppa en om man har hund. Och om jag ska vara ärlig så va  de jätte mysigt att springa i regnet!

Nu ska jag äta ngt!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback