borta.

Imorgon, eller rättare sagt om ett par timmar ska jag dra mig ner till kalmar där det är tävling imorgon. Blir hämtad ca 04.45! JÄTTE KUL........ Men där man står här och ska fixa vad man ska ha på sig och hur man ska se ut så blir jag sådär panikslagen när någonting är borta! Vilket har hänt mig ikväll 2 ggr! Först mitt älskade Thomas Sabo halsband! Som jag tillslut hittade! Har just därför gjort en egen lite hörna för min lilla samling av Sabo smycken så jag aldirg någonsin ska tappa bort något igen! :)



MEN sen hittar jag inte min kära trippeltång! :( Ni vet en sån tång som gör att håret blir sådär som om man har haft massa flätor i håret som man släppt ut, fast mycket mycket finare! Jag måste ha glömt den i kroatien i somras eller om någon har tagit med sig min kära ägodel... snyft. ska kolla vad en ny kostar på direkten...

den är fina fick jag av min mor o far och farmor när jag fyllde år



En härlig bild på gamla klasskompisar som träffades på Surfan i somras!




Shit va jag inte kan sluta tänka på min himla trippeltång!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jeanette

Tomas Sabo smyckerna är så snygga. Har flera gånger varit på väg att köpa till Julia men dom är ju så förbaskat dyra...

Mvh// Jeanette

Snygg blogg du har Sofie.

Postat av: jeanette

Tomas Sabo smyckerna är så snygga. Har flera gånger varit på väg att köpa till Julia men dom är ju så förbaskat dyra...

Mvh// Jeanette

Snygg blogg du har Sofie.

Postat av: Claudia

hhihi de är den bilden som jag tjatade om :D

Vad fina vi blev. Kram på dig Sofie!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback