FEBER.

Idag har jag varit sjuk :D

ÄNTLIGEN har jag kunnat vara hemma heeela dagen!
Och jag mår redan lite bättre, har lite feber kvar men den här dagen behövdes till sova och ta det lugnt.
Men imorgon blir det nog jobba lite grann iaf. Har lite privatlektioner som jag känner att jag kommer kunna fixa. Det är ju SM snart och jag är ju en sån upptagen kvinna hehe så jag behöver vara där imorgon. Freestyle träning och tvåprogram ska jag fixa.

Behöver verkligen tvätta så jag ska kolla imorgon om de finns någon tid på lördag. Tvättkorgen är lite för full just nu :)

Börja grina på min jazz lektion igår..... Fy fan va jag kommer sakna mina elever. Mina, BARA mina......:(

Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback