Nytt!

Imorgon blir det ny hårfärg(nästan iaf) och ny frisyr!
Min duktiga workbuddie Sara kommer hit och ska leka med mitt hår. Det är ju så perfekt att hon är utbildad frisör! (Bra kap där Maria ;)


Idag var även jag och Sara på stan för att hitta en outfit till mig som jag ska ha på SM. Och det hittade vi också. Något nytt och spännande måste man ju ha när det är SM på hemma plan :) Kommer bli great! Sen kom tidningen Folket förbi och gjorde en lite intervju om SM, tog lite kort på mina minsta dansare och fråga lite frågor. Han var väldigt förvirrad han som intervjuade så vi får se hur mycket fel de blir i tidningen HAHA Inte lätt det här med dans :P 


Och nu är det inte många dagar innan jag får träffa min familj! Shoho!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamsen

Vad menar du med ny frisyr????

Du ska väl inte klippa av dig ditt fina hår.

Längtar tills vi ses:)

Puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback