orkar inte.

Nej jag orkar inte mer! Eller rättare sagt så orkar inte min kropp mer. Och mitt sinne och själ orkar inte det här med att jag aldirg kan vara sjuk, aldrig ha ont, aldirg känner efter, aldrig vara hemma och vara JUST SJUK!

JAG HATAR DET!

Förut har det gått bra, för då har jag haft sån tur att jag har kunnat fixa vikarier till lektionerna om det är för hemskt och jag verkligen inte kan stå på bena. Men inte den här terminen..
Jag har varit sjuk och mått dåligt i en hel termin nu. Men det har aldrig brytit ut något för jag har inte tillåtit det. Jag har inte tid att vara sjuk och KAN INTE vara sjuk. Och det är just det jag inte orkar mer!

Jag känner inte ens när jag har feber längre för jag ignorerar det. Och jag har ignorerat min kropp nu väldigt länge. Och det skrämmer mig. Jag måste kolla min temp varje dag så jag inte tränar med feber. Men har jag feber vad gör jag då? JO GÅR TILL JOBBET!

Så just nu sitter jag här med tårar på min kind för jag orkar inte mer.
Jag orkar inte undervisa 7 timmar imorgon.
Men har jag något val.... NEJ




Låt mig få vara sjuk....

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamsen

Älskade vännen min!

Du måste ta dig tid att sköta din kropp så inget händer dig.

Kan man inte fixa en vikarie så får man helt enkelt ställa in:( Jag vet att du kommer säga att det inte går, men tänk så här istället om du inte gör det kanske du blir borta mycket längre och det är inte bra.

Älskar dig och hoppas att du snart kommer att må bättre.

Puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback