sista veckan.

Ja nu är det sista kursveckan för terminen. Och alltså sista veckan jag kommer ha min underbara elever på ca 9 månader. Känns tungt. Riktigt tungt... Känns overkligt. Riktigt overkligt....


Vi ringde skatteverket idag om personbevis som behövs till visumet. Gissa vilken plats vi fick stå på i telefonkön? JO 166! Helt sjukt ju! Men vi kom fram tillslut iaf och kommer få våra papper på onsdag så då är det en sak mindre att fixa på listan :)


Vi satte uppe i natt och såg American Music Awards. Massa grymma framträdanden! Men vi kom ju i säng efter 5 så man har varit hyfsat trött idag!


I helgen kommer min familj hit och det längtar jag till massor! Och Filips familj kommer dagarna innan! Kul att träffa alla! Hur ska jag klara av att vara utan alla i ett halvår?! Och min hund som jag saknar så mycket bara efter ett par veckor. Hur ska jag klara av att vara utan henne så länge. Men de är smällar man får ta för att få vara med om ett litet äventyr ;)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback