SMGULD!

SM GULD!

Rebecka Eklund vinnare av guldmedaljen i juniorklassen!
Sofia Räisänen vinnare av guldmedaljen i vuxenklassen!

JAG ÄR SÅ STOLT ATT JAG BARA GRINAR!

Det gick så bra idag, och jag fick finaste "hälsningen" av min hiphopgrupp Break the ice! Slutade med att det stod SOFIE på deras ryggar! :D Kommer sakna alla så mycket så jag BARA GRINAR...


STOLT är bara förnamnet av vad jag är just nu!


Och över min lillasyster som körde gärnet även om hon hade ont och kämpade till sig en bronsmedalj med Fia:)


Nej dansskolan imorgon kl 9....

God natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Fia räisänen

shiit, vad länge sen detta var men blir fortfarande rörd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback