stress.

Ja nu har det börjat en ny vecka. Helgen blev toppen faktiskt. Avslappnad utan stress. Det var ett tag sen kan jag tala om! Hjälpte till på Shape och packa upp nya varor i fredags vilket jag tycker är väldigt kul! 8pall kom så det var mycket att göra med det är bara skönt att göra ngt annat än dans (faktiskt) och få tankarna på annat. Sen i lördags jobbade jag på Village. Vilket alltid är skitkul, men mindre roligt när man inte jobbat på ett tag och inte har någon koll! Men men. Sen var det hem och stor städa! Och det behövdes! Men gu va skänt när det var klart! På kvällen kom Johan över för att kolla UFC med Filip. Och Stina och Anna tittade också förbi. Trevligt att göra något för en gångs skull.=) Och söndagen var det jobb som vanligt.


Börjar bli så sjukt stressad över hela det här med USA resan! Vi har väntat länge nu på svar. Och allt måste först vara klart där borta innan vi kan ta oss till ambassaden här. Och det är inte en grej vi måste fixa innan utan hur mycket som helst. Vill bara att allt ska vara klart nu nu nu!


Nu är det ute på dansskolan att jag inte kommer vara kvar nästa termin. Vilket är skönt men väldigt jobbigt. Kommer böla sönder mig för jag kommer sakna alla så mycket! Men jag längtar ändå...


Bara en få antal veckor kvar nu till avslutningen. Stress stress stress!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback