trött, tröttare, tröttast!

Ja vad man kan vara trött.

Igår hade jag lite privatlektioner sen åkte jag och älsklingen och köpte mat. Har kommit in i värsta grejen nu attjag tycker det är jätte rolgit att laga mat! Vet inte varför men så är det! Så igår blev de en riktigt mumsig middag:) Såg en film, men jag deckade på soffan och vaknade av att Filip hade satt på mysmusik och låg och klappa på mig. Då känner man sig älskad kan jag säga!

Det är otroligt kallt i vår lägenhet. Speciellt på golvet. Jag ville inte alls gå upp i morse! Men var tvungen att dra mig upp för att jobba. Så nu är jag hur trött som helst!

Det snöar här måste jag bara säga! MYS


Längtar tills vi får veta hur allt går med vår USA resa! Väntar bara på vårt visum. Kommer bli lite besviken om det inte går igenom.. Längtar att få göra ngt själv, för min skull, att vara självisk!


Den jag älskar mest

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

guuud vilkensnygg kille du har! ;)grattis får man väl säga...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback