detta har hänt.

Ja nu har vi varit på VM och haft fullt upp sen dess så bloggandet har legat på hyllan!
Min underbara, jätte söta, duktiga danselev LINNEA ADOLFSSON kom 7a på VM i Hiphop, 11 år gammal. Helt sjukt! Hon fick dansa omdans till final och tyvärr så gick det inte hela vägen. Men 7a på VM. Så sjukt stolt!
Alla mina elever gick det faktiskt jätte bra för! Alla gick vidare minst en gång och slog hälften i allt och störst av allt så nådde de sina mål! Så jag som tränare kan inte vara mer än STOLT!
Hade en jätte rolig resa med alla som åkte från vår dansskola. Vi bilade ner. Jag fick köra en bra bit på autobahn, vilket va skit kul. Snabbt ska det gå ;) Bodde på ett jätte mysigt litet hotell i lilla staden Kalitz i Polen. Tävlingen var helt okej, arrangörerna tänkte lite tokigt några gånger så efter massa irritation och kaos så blev det bra tillslut :) Sista kvällen var vi nere på stan och åt middag(hade ätit på hotellet varje kväll innan) och på vägen hem springer Linnea in i en kedja och flyger i backen och studsar med sitt huvud i asfalten. Riktigt läskigt! Ambulans till sjukhuset direkt. Jag, Maria och Martin åker efter till sjukhuset. Martin som har koll fick följa med överallt men jag och Maria blev stoppade och tappade bort alla. Så vi sprang omkring där i det där läskiga-direkt taget från en skräckfilm-sjukhuset tills vi hörde lite röster och hittade dem tillslut:) Vilket äventyr! Efter en massa tester så fick vi reda på att Linnea mådde bra och en hjärnskakning var fallet. Tur att de gick så bra!
Ja de var de :)


Min lilla älskling, alltså min hund är här nu i några veckor! Shit vad jag saknat henne! Filip var och köpte två leksaker till henne och hon älskar dem verkligen! Hon är så busig så man blir trött :)


Massa dans är det hela tiden. Är vädligt trött just nu. Men jag älskar det såklart! 
 

Vecka 44 åker vi nog hem till ön en vecka. Jag fyller ju år och jag saknar alla så mycket så en vecka hemma blir perfekt!



Elin och Linnea!



Mitt, Fias och Rebeckas rum!

(Fias bilder, för jag mitt dum-as glömde både filmkameran och den vanliga kameran hemma på soffan, så tack Fia)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamsen

Kul att ni kommer hem:)

Tyvärr så kommer jag inte att vara hemma då:(

Fick veta precis att jag ska på operation den veckan.

Åker upp på måndagkväll 26/10 operation den 28/10.

Sedan förmodligen hem till helgen om allt går bra.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback