disco.

vad har jag gått med på! haha! Dansa discopar med stina i Halmstad. Kan inte göra annat än le för mig själv! MEN det är bara att tagga till om nu allt går vägen ;) De va ju några år sen man tävla i disco. Som sagt, bara att le:)

Här kommer de lite gamla bilder från min discotod :D
ENJOY!

Yes så här såg vi ut när vi dansa disco:P

En liten uppvisning på båten med parkompisen Malin!

Jag och Daniel! Min partner in crime i allt!

De va tider de :D

Avslutning/uppvisning på Borgen i Visby!

Vår grupp, guteblandning :)

Suddig bild, men min första gång i superstar i kalmar.

Superstarklassen sitter samlad för att vänta in resultat:)

Varsågoda!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

vad roligt med bilder!!

Postat av: Mamsen

Jätte kul:)

Det va tider de;)

Härliga minnen, önskar jag kunde va där och se dig tävla.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback