fotografering.

Vad f*n ska ja ha på mig imorgon? Det är min stora fråga. har nu hållt på att testat allt möjligt som jag har med mig i min lilla resväska men har inte blivit klokare för det...

Ska iaf bli fotograferad med Filip imorgon på bildvision med hans familj. Ska bli jätte kul. Men mindre kul när man inte vet hur man ska se ut! Ska jag ha lockigt, rakt, utsläppt eller uppsatt hår? Ska jag ha rockig, fin, party stil på kläderna? Ska jag ha pumps, stövlar, stövletter eller kängor? Hur ska jag sminka mig? Ja de är många frågor. Kanske jag e töntig men man vill ju bli så fin som möjligt :D Blir att gå upp tidigt imorgon!

Har träffat min bästaste vän i hela världen Marika idag! Varit och kollat på saker inför henens framtid:p Jätte roligt! Och sen blev jag bjuden på mat i hennes och Dannes lilla hus.MYS!

Vad ska jag göra i helgen då? Bjuden på maskerad men är inte alls på.. köpte en peruk idag men den sitter som skit. Vill bara festa och va mig själv och träffa folk jag känner. Ångest. Jaja vi får se vad som händer.


Blir sjukt irriterad på folk som inte kan fatta vad som är deras sak och inte.

En vän ska man stötta i vått och torrt! Så de så!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback