söndag.

Vakna av att ha sån sjuk mensvärk. Fy va jag hatar det verkligen! Men de va bara pallra sig upp ut sängen och gå ut med hunden. Filip var gullig och följde med, mysigt när vi har våra små promenader tycker jag.


Igår kom syster 1(Nathalie) med Alex och syster 2(Therese) med två kompisar hem till oss för att äta mat och se fotbollen. Fotbollen sööög. Men sällskapet var trevligt! Kändes som klockan var mycket mer än vad den egentligen var så vi kom i säng i hyfsad tid ;)


Min hund är så otroligt busig och vill att jag ska leka med henne hela tiden. Hon är aldrig såhär på dagarna, när man själv är pigg och vill busa med henne, utan bara på kvällarna när en annan är trött! :)


Fått ett par nya byxor från dansskolan idag som jag ska prova nu!


Ett glas cola kanske? jajamen!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback