zumba.

Yes nu har jag varit och testat Zumba som är så himla populärt. Jag brukar bli rätt så uttråkad på sånna där tränings pass eftersom jag vill dansa såklart. Men de här var faktiskt helt okej! Kul att röra höfter och rumpa.
Prata med tjejen som hade passet och det visade sig att hon var min första danslärare när jag var 3 år gammal! Sjukt häftigt tycker jag! Så vi snackade lite efter passet. Verkligen en jätte trevlig tjej!


Igår var vi ju ute på landet och firade min födelsedag. Vi åt gott och drack vin. Så vi sov över och stannade kvar ett tag idag.
Så jag gick ut med Vofflan för att hitta svamp. Filip ville inte följa med(skräll) så jag fick gå själv. Men de gjorde ingenting. När jag hade varit ute i ca 50 min så ringde jag pappa. Men jag hitta ingenting efter hans tips ändå. Så precis innan jag var på väg och ge upp. Tänkte; Nej bara den här sista stubben sen går vi till bilen!. Och vad hittade jag där tro?! Jo kantareller! YES tänkte jag.. Så jag plockade så mycket mina fingrar klarade av innan de sluta fungera av nerkyldhet.


Nu är jag riktigt godissugen! :)




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback