älskar.

Jag älskar massor just nu. Min sambo, jobb, liv, familj, lägenhet, vänner, arbetskamrater, ja väldigt mycket älskar jag just nu!


Saknar min hund otroligt mycket bara. Går inte en dag utan att jag tänker på det lilla livet. Känns som jag övergett henne men jag vet att hon har de toppen hos mamma och pappa. Men jag skulle ljuga om jag inte tyckte de va lite tungt...


Idag åkte Filip hem till ön för att fixa det sista och hämta hit det sista. Tomt att sova själv, men men. Jobbigt när man tycker så synd om sig själv om kvällarna bara hehe Kommer sakna honom de här få dagarna!


Möte idag på dansskolan... De gick bra. Skönt när andra än jag säger vad de tycker och att de tycker samma sak som jag =D Fick sagt de som behövdes komma fram, känns skönt.
Härligt gäng vi är!


Nu ska jag sova!

God natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback