oj oj oj.

Min lilla kropp har tagit så mycket stryk dom här senaste veckorna att jag ska dra med mig Filip till IKEA imorgon.
Det tycker jag att jag är värd.
Vi ska kolla på tvmöbel och bäddmadrass till våra nya sängar.
Och sen kan jag lova att det blir massa smått och gått där till ;)


Nästa vecka ska jag unna mig massage. Har inte riktigt tid med det den här veckan, dagarna bara försvinner!


Idag hade jag min underbara lyrical jazz avancerad. Så roligt när man nästan kan göra allt, eller iaf pressa mina elever till nästan allt! Helt plötsligt hade vi slutat och ingen hade märkt det. Alla var så inne i min och Nathalies syskon duett. Men syster blev sjuk igår stackaren. Spydde och så. Så jag beordrade henne att stanna hemma idag med :)


Sugen på en ny tatuering. jajjamen!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamsen

Låter underbart och jag hoppas att jag kommer att få se er dansa den också;)

Farligt att gå på IKEA;)

Man kan köpa hur mycket som helst där.

Rolig affär.

Puss puss Älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback