sova.

Nu ska jag krypa ner hos min älskling som redan ligger i sängen och väntar på mig.
Imorgon väntar en tuff och hård dag.. Ser inte fram emot det faktiskt..
Torsdag är jag halv ledig iaf.... Som vanligt.. Och lördag har jag en lektion.. Från och med vecka 40 ska jag vara ledig när jag ska vara ledig. Inge extra pass. Ska försöka med det iaf ;)
Nästa vecka åker jag och 4 av mina dansare till Polen för att delta i hiphop VM. Ska bli grymt kul faktiskt. Skönt att komma bort lite också! Tisdag till söndag ska vi vara borta.

Nej sova var det ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamsen

Jaha va kul!

Hade ingen aning att du skulle med?

Har det blivit bestämt nu eller?

Har skickat pappret på din ipod idag så du vet.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback