golf.

Den här dagen kommer bli en lång dag...

Vi gick upp 7.30 för att åka bort till Lyndseys och Kyles nyköpta hus. Mycket tidigt för oss som inte går upp allt för tidigt eftersom vi inte har något att göra :P Vi hjälpte till att skrapa färg och måla till vissa brister på huset så de kan få sitt lån (mycket är annorlunda i detta land hehe). Vi fick även en rundtur inne i huset, familjen  som ännu bor där kände sig nog lite utkastade :) Men de hade tydligen ärenden men de måste ändå kännas väldigt speciellt att ha massa folk gåendes och tittades i sitt hem. Men men. Huset kommer bli jätte bra iaf!

Efter Lyndsey hade målat färdigt (vi andra titta på hehe) så åkte vi allihopa, jag Filip Lyndsey Kyle Linda Daryl, till Don Pablos nere i stan för att äta lunch. Varken jag eller Filip gillar bönor så vi beställde utan (jag vill itne ha bönor i min tacos!) så vi fick lite konstiga blickar av servitören haha

Vädret är inte på topp idag men de e hyfsat varmt och solen försöker tränga sig igenom molnen så Filip ville åka ut till golfbanan och slå lite på driving rangen. Så de gjorde vi!
och ni ska bara veta hur bra jag va!! HA! Nej men skämt åt sido så är jag kanske inte så jätte bra men så bra slag jag slog idag har jag aldirg slagit. Tack vara lite private lessons av min älskling! :) Men visst är det tråkigt när man inte kan allt på en gång? tycker jag iaf! Men Filip verkade nöjd, slog långt och fint och rakt.
Synd att de är så svårt att få hem saker härifrån. Hitta en dam bag med alla klubbor i för 99 dollar i shopen på rea. Vet inte rikrigt vad de kostar hemma men ca 700 kr för allt det tycker jag verkar som ett jätte bra pris! Gissa vilken färg de va? :) Rosa såklart !


Nu ska jag vila lite innan jag ska iväg och sola och sen hiphop!

Se ya!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carina

Våga inte släng ut pengar på nåt som redan finns här hemma.... o väntar på att bli använt :-) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback