I like it here.

Hemma efter en låång varm kväll på dansstudion. Bara några veckor kvar tills avslutningen! Men alla danser är färdiga så det är bara träning träning träning!

Här om kvällen var vi och bowla med Lyndsey och Kyle. Jag sög verkligen den första vändan haha fick 62 eller ngt! Men andra rundan då ni! Då var jag i ledning tills 9onde "slaget" eller vad man säger. Då gick Filip upp i ledning och vann allt såklart. Men de va kul att bowla, har inte gjort det sen vi var i Bangkok förra vintern. Efter bowlingen åkte vi hem till deras hus och snacka, skratta massor och spelade ett jätte roligt spel! eller vi spelade inte egentligen. Det var kort där man läste jätte konstiga ord, men när man sa orden så blev det en klok mening eller ett klokt ord och de va skit svårt att höra det själv. Svårt att förklara men roligt var det! Lyndsey och jag bytte musik också så det ska bli kul att lyssna på lite nytt, även om de inte är nya låtar så kan jag lova att en del är nya för mig :)


Imorgon ska jag dansa pardans, lite salsa mm! 7.30 am! De ni!


Det börjar kännas att de inte är långt kvar nu... Har lite blandade känslor för det.. Då jag både vill åka hem och jobba gärnet (har inte så mycket pengar kvar nämligen :)) vill jag inte åka härifrån.
Jag trivs jätte bra här. Linda och Daryl är otroligt snälla och omtänksamma! Önska vi kunde göra mer för att visa våran tacksamhet men jag tror det är svårt :) Vi har jätte kul med Lyndsey och Kyle och jag älskar att vara på dansstudion och dansa!
Det ända man tycker är jobbigt är att vi egentligen inte har ngt att göra. Hade varit så mycket skönare om vi hade haft jobb. Men de får vi ju inte så vi får hänga, åka runt, sola hmm jaa.


Så jag hade tänkt att vulkanen på Island kan hålla igång ett litet tag till :D Bara några veckor :)


Imorgon ska Filip, Daryl och Kyle ut och spela golf. Jag får väl stanna hemma och sola eller ngt :P


Nej kanske gå ner i gymmet och joina Filip!





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback