sol.

Dagarna bara flyger förbi här! Det är bara typ 3 veckor kvar innan vi ska lämna denna underbara plats. Gillar det inte. Men när jag tänker på alla nära och kära så blir det lättare.


Igår var Filip, Daryl och Kyle ute och golfa i det fina vädret. Kom hem med en fin fin bondbränna haha Och idag har jag och filip tagit hand om deras gård. Blåst och krattat löv i endast bikini så nu bränner de lite i ansiktet såhär på kvällskvisten! :)


Imorgon blir det 3 timmars balett och sen umgås med Kyle och Lyndsey!


Vi ville egentligen dra till Mount Rushmore men vi har nog inte råd med det... För de är typ 10 h bilfärd dit så vi måste ta in på hotell eller motell och sen 10 timmare tillbaka.. Har inte fullt bestämt oss än, men de lutar att vi inte kommer göra det.


Fått massa positiva svar på mail idag! :) Sånt gör mig glad! Särskillt när det gäller ngt som har dragit ner mig rätt mycket de senaste veckorna. Men nu har vinden vänt! :)


En sak som är säkert är att jag inte vill komma hem till ett kallt sverige! Hörde att de snöa där hemma! Nej nej nej! Vill inte hem till det!


Nu ska jag duscha efter en underbart god middag av Linda och Daryl!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: n

idag är det sol :)

Postat av: Mamsen

Blir så glad när du skriver att ni har det bra därborta:)

Idag lyser solen och det har faktiskt varit +11 g :) Så det går åt rätt håll. Annars får ni ta med er värmen hit;)

Puss på dig

Postat av: n

knappt en halvtimme efter jag skrev att det var sol började det spöregna...

Postat av: T

Hahah idag är det också JÄTTE fint väder:) Saknar er!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback