Thunderstorms.

Trodde jag visste vad oväder var men efter det här vet jag!
Varningarna har precis slutat gälla men blixtrarna slår till titt som tätt hela tiden!
776 blixtrar på en timma stog det på väderkanalen! de ni!

Men nu börjar de lugna ner sig som tur e...


Det blir en inne-sittar-kväll med min nya mysiga victoras secret mysdress!



Köpte ett par snajsiga skor idag med! Svårt att få med dom på bild kameran så de blir en snygg cambild istället :)



Vi ser Walk the line just nu. Bästa filmen! och kul att början av filmen utspelar sig just här i Memphis! Vi åkte föresten förbi Sun Studios idag! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marika

Jag längtar efter dig!!! ÅÅ jag ser att du handlar fina saker jag vill också shoppa nya kläder på victorias secrets... åååå skoor.

Jag älskar dig hjärtat var rädd om er!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback