vill inte.

Han vill men inte jag..

Jag pratar om att åka hem..

Jag har inte lust för fem öre att åka hem till sverige. Jo okej att träffa familj och vänner som man saknat. Men de finns inte mycket som lockar där hemma förutom det.
Känns tungt..

Filip tycker att de ska bli skönt att åka hem, men jag är ledsen, det tycker inte jag.

De ska bli skönt att åka hem och jobba och tjäna pengar, men hade jag kunnat göra de här så hade jag gjort de! Men vi har knappt några pengar kvar och fick ett mail av mamma idag om massa tråkiga räkningar så blä blä blä! 

 
Om ca 1 vecka är showen! Ska bli såå kul!

Men om mindre än 2 veckor så åker vi hem :(

JAG VILL INTE!

Jag vill stanna här och dansa på The Edge!

Jag vill bara dansa dansa dansa!


Usch va nere jag är just nu....



Lääänge sen :) Norrköping tävling 1:a plats.Minnen :P Var brunett tillomed!!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback