1/8 2010

Ikväll kommer Marika,Danne och Ava hit. Vi ska gå ut och äta och mysa lite på stan. Så nu har vi fixat här i lägenheten så de kan sova här i natt och vi sover i husbilen.

I fredags var vi ute i Fide på Fidepuben för att se Pumpbolaget. Riktigt kul var det. Jag och Filip lånade hans föräldrars husbil och drog ut där vi träffa Jullan och Jonte, AC, Johan o King Carlos med bihang och sen kom Stefan och Amelie ut. Vi grillade och bara hade de mys. Senare mot kvällen gick vi bort mot puben. Och de va de folk kan jag säga.
Nej men en lyckad kväll var det, riktigt lyckad!


Nu blev jag hungrig så jag ska nog ta en macka innan vi ska ut!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback