31/8 2010

Nu ska jag berätta en sjuk grej för er!

Alla kurser har gått jätte bra idag, helt slut var jag på den näst sista så jag inte riktigt visste hur jag skulle klara av den sista hehe. Musklerna sa lite ifrån men men :) Det gick bra ändå!

Den sista kursen jag hade var streetjazz nyb ungdom/vuxna. Jag går ut i korridoren, som jag alltid gör, och ropar in alla. Det väller in folk, jätte kul tänker jag! Räknar dom och kom upp i 49 st! Shit va kul, tänker jag igen. Vi kör på och allt går toppen och alla verkar ha kul. Sen vid 20.30 ska Sara ha Zumba i vita salen, så jag släpper in alla då de måste gå igenom min sal, den rosa salen. Och in kommer de folk. Och mer folk. Och MER folk! Sara står i dörröppningen och räknar. Hon räknar 50,60,70...95....100!....115...och de fortsätter, det tar aldrig slut! Sista person in blev 136!!! Förstår ni hur mycket människor det är i en danssal!? :) Helt stört, galet, sjukt ja säg vad man vill men kul är det! :D Jag var såklart tvungen att ringa Maria som hade åkt hem för kvällen. Hon kom ner till dansstudion på studs! hehe De fick lösa de med att dela upp dom i två grupper.
Och jag som tyckte att jag hade många... ;) Vilket jag egentligen hade! Men i jämnförelse så va de ingenting haha


Imorgon väntar en jobbigt dag då jag har

Jazz medel 10-15 år
Hiphop medel 12-15 år
Jazz medel ungdom/vuxna
Lyrisk Jazz avancerad

Det mesta är färdigt men har fortfarande mycket att göra!
Ska bli kul att ha dom avancerade igen. Köra skiten ur dem och peta på allt de gör hehe
Vill man bli bäst så hihi


Nu ska fixa lite inför morgondagen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback