11/12 2010

Så har man blivit blåst av en jävla comhem försäljare!
IGEN!
Jag blir så trött!
När man specifikt säger att jag inte vill ha någon modem eller någon box då vi redan har det. Vad tror ni kommer hem på posten? JO modem och en box!
Så jag går in på comhems hemsida för att kolla mina sidor vad jag nu har eftersom inget verkar stämma. Där har då den här försäljaren lagt på telefoni som jag abslut inte ville ha och det sa jag även och han upprepa!

Så jag tackar ångerrätten just nu!
För på måndag får jag ringa och ångra mina köp jag INTE tackat ja till!

ARG!



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Com Hem AB

Hej,



Vi beklagar om du felaktigt fått tjänster beställda efter samtal med våra telefonförsäljare. Vi kan hjälpa dig med annullering av dessa avtal som tecknats via telefonförsäljning, om du inkommer med kunduppgifter och blogglänken ovan, till oss via Twitter.com/ComHemAB alternativt via www.comhem.se/reklamera.



Med vänlig hälsning

Siméla Lidén

Kundservice


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback