1/12 2010

Redan 1 december?! va hände liksom.. :)

Här i eskilstuna är det massa snö och jag har hört av andra som har termometrar hemma är det är runt -20! Hur sjukt är inte det? Och det är verkligen svinkallt!

Nu är det iaf sista veckan på dansstudion innan lov. Och jag trodde att jag skulle längta mer tills det men det gör jag inte. Den här veckan kör vi bara massa extra träning innan föreställning så det är rätt så soft. Eller en del nummer är lite kaosartat ;) men de löser sig det vet jag!
Som idag började jag inte förens 19. Och ni ska bara veta hur tråkigt jag har haft det! Usch säger jag bara! Så det kommer nog bli så att jag hänger i sthlm veckorna innan jul eller så åker jag helt enkelt hem till ön! För att sitta och inte göra ngt om dagarna får min kropp att skrika !


Igår hade vi en superduper mysig kväll på dansstudion. Här kommer lite bilder på charmtrollet Freja som får hela dansstudion att stanna upp ;)




freja och moster carola :)
Hittade hundöron som vi satte på freja och hon älskade uppmärksamheten hihi




Mamma Maria undervisar samtidigt som vi andra underhåller Freja eller Freja underhåller oss ;)



MYS på högsta nivå! :)


Vi har fått det lite julfint hemma nu iaf. 2 adventsljus stjärnor och en röd duk. det räcker väl ;)


Lite sne.. jag vet!




Nu längtar jag efter min kille igen.. Tråkigt att vara själv.. suck... Och snart är det julafton men från mig o filip får ni nog alla en puss för det är det i plånboken passar till.. Blä..

extrajobb? GE MIG :D
jag är en social och trevlig tjej som älskar kundkontakt gamla som unga ;)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback